Dluhy se musí platit!

14.09.2015 13:10

Ahoj, je mi jedno jestli mi budete věřit nebo ne, ale minulou sobotu jsem se stal obětí ženy. A jak to všechno vůbec vlastně začalo? Od kámoše ze střední školy jsem si půjčil 50 000 Kč na nový a lepší počítač, protože naše PC bylo už pomalé a staré. Ty peníze mi dal na ruku 15. září, byla u toho i jeho přítelkyně, jako svědek, jinak jsem mu řekl, že mu ty peníze vrátím co nejdřív a že to splatím do konce tohoto roku. Minulou sobotu v 16:20 mě došla zpráva od anonymního čísla: " Ahoj, nezlob se, ale my ty peníze potřebujeme co nejdřív, jestli máš čas, tak si o tom můžeme dneska v klidu popovídat " Gábina.                                                                                                                                                   

Takže mě to bylo jasné, chtěli co nejdřív těch 50 000 Kč, tak proto jsem nasedl do auta a jel za ní. Když jsem se ptal o co jde a jak to, že přítel není doma, tak mě řekla, že se mám uklidnit, posadit se a že si s ní mám dát kafé!! Víte, já nikdy kafé moc nepiju, protože je tam kofein. To kafé jsem si nakonec dal, protože jsem jí nechtěl urazit. No, jen říkala, že ty peníze potřebují nutně do 31.11, ok, vzal jsem to na vědomí. Jenomže když jsem se chystal být na odchodu, tak se mi udělalo nějak nevolno a omdlel jsem.                   

Když jsem se asi po půl hodině probudil, byl jsem u ní na posteli spoutaný a roubík v puse, měl jsem i spoutané nohy, těsně vedle sebe a navíc jsem byl jen ve spodním prádle!

Ona byla celá oblečená a navíc měla na sobě vysoké kozačky, takže jí na rozdíl ode mě nebyla zima! V duchu jsem si kladl otázku, proč by mě zdrogovala a spoutala 25 letá ženská? Dožadovala se pořád po penězích, že je chce, přitom jsem kýval, že je hned budou mít! A řekla mě, že aby toho nebylo málo, tak, že mě bude mučit! Dostal jsem asi 20 ran bičem po břiše, ale nejhorší bylo mučení penisu a štípání bradavek, ten penis mi mačkala 15 minut v kuse. :-( Bylo to to nejhorší co, jsem kdy zažil! A ještě se u toho blbě smála a vyžívala se v tom! A řekla: "Máš řádně platit, ty hajzle". A dala mi facku. Když ve 21:00 přišel její přítel, tak se jí ptal co to má znamenat a udělal jí žárlivou scénu, přitom jsem se nespoutal sám, ale byl jsem zdrogovaný! 

Kámoš mě nakonec pustil a té pohádce neuvěřil, protože věří Gábině a mě ne!