Unesen v den svatby!

12.09.2015 17:07

Bylo 20.5.2012 a to já měl mít se svou přítelkyní, se kterou už chodím 3 roky Petrou svatbu, na kterou jsem se už hrozně těšil. Z gymplu jsem znal o rok starší Zuzanu, která mě neustále a pořád obtěžovala, tehdy jsem jí dal dost jasně najevo, že o ní nemám zájem. A protože se nedokázala s tím smířit, tak mi propíchla na autu pneumatiky, policii jsem tehdy nevolal, bylo by to zbytečný. Potom každou noc zvonila na zvonek, to už nám ale vadilo, takže jsem ten zvonek odpojil, pokud zvonila i dál, já nic neslyšel a spal. Potom pár vylomenin na mou adresu z její strany ještě přišlo, ale už to nemělo cenu řešit, těšil jsem se jen na svatbu. Samozřejmě, že má přítelkyně Petra věděla o Zuzce, prostě to byla žárlivá hysterka. Jen z toho měla docela strach, ale to já ji uklidňoval. Dokonce jsem si kvůli ní musel už několikrát změnit Sim karty na mobilu, nevím jak, ale vždy mé číslo nějakým způsobem zjistila. 

Je zrovna 20. května 2012 a já mám dnes svatbu, na Petře bylo znát, že je hodně natěšená. Najednou jsem si vzpomněl, že jsem si v práci zapomněl občanku a peníze, takže jsem musel co nejdřív proto jet, cesta tam je dlouhá asi 20 km. Když jsem odemkl mou kancelář, tak na mé pracovní židli seděla Zuzka a řekla „ Ahoj!“ Když jsem se otočil směrem dozadu ke dveřím, tak mě nějaká cizí ženská praštila do hlavy a dala mi do krku urychleně nějakou injekci, najednou jsem upadl do bezvědomí a omdlel jsem. Snažil jsem se to co nejrychleji vykrýt, jenže byla rychlejší. 

Ani nevím, kde jsem to vůbec byl, když jsem se probral, byl jsem bez oblečení a nahý. A navíc jsem byl uprostřed cely dost dobře spoutaný, prostě každou ruku spoutanou do každého rohu úplně do vrchu. A nohy jsem měl svázané a v poutech blízko vedle sebe. Asi přibližně za 10 minut za mnou přišli dvě ženské. Tohle všechno naplánovala Zuzana, věděl jsem už dávno. Ano, přišla za mnou Zuzana, ještě o něco starší holkou, která byla celá v černém byla v latexu, držela v ruce bič a měla na mě skrz mříže vražedný pohled. Zuzana celu odemkla a přišla za mnou a řekla „ Když nebudu šťastná já, tak ty taky ne “ a bouchla mě pěstí do rozkroku, bylo to hodně nepříjemné a bolestivé. „ Užij si tu dnešní noc“, řekla a následně odešla pryč. Jenže to už za mnou do cely přišla ženská, která byla v latexu, zamkla celu a postavila se za mnou. Najednou mi začala rukama štípat bradavky a taky mačkat penis, myslel jsem, že to nepřežiji a začal jsem volat o pomoc! Když jsem křičel o pomoc, tak mi přes pusu přelepila pásku a pokračovala dál v mučení mého těla. Začala mi dávat i rány bičem, potom i to očividně přešlo a odešla pryč, navíc zapomněla zamknout celu, ale nemusela, byl jsem tam doslova přikován.

Ráno mě probudila Zuzka, měla na sobě tričko s obrovským výstřihem a taky sukni. „ Dobré ráno“, řekla. Viděla, že mám pásku přes pusu, takže se v tom očividně vyžívala. Potom mi tu pásku sundala a ptal jsem se na její kamarádku, proč mi ubližuje, řekla, že jí za to zaplatila, že je to Šárka, profesionální domina, abych já tu trpěl a taky mi řekla tohle: „ Ty si mě vezmeš!“ Řekl jsem, že nikdy! Jenže to jí rozčílilo vzala do ruky injekci a tvrdě mi to zmáčkla do krku. Z ničeho nic jsem se začal potit a taky se mi dost dobře zatočila hlava, až jsem najednou omdlel.

Šárka a Zuzana, když já jsem byl v bezvědomí mě najednou odvlekli nahoru do ložnice, kde byly dvě postele a k nim mě spoutali. Měl jsem ruce nad hlavou spoutané těsně vedle sebe, to samé bylo i s nohami, ty byly taky svázané a spoutané u sebe. Když mě Zuzka probudila, byla jen ve spodním červeném krajkovaném prádle a byla hodně nadržená! Už jsem ani nevnímal to, že jsem nahý. Šárka si ke mně přisedla na postel a nabídla mi viagru, vyplivl jsem to. Jenže Šárka si semnou uměla poradit, násilím jsem musel spolknout 2 viagry. „ No nic, nebudu tě tu rušit“, řekla Šárka Zuzce a odešla. To co se Zuzce semnou nikdy nepodařilo mít, nakonec měla a užívala si to! Měl jsem nucenou erekci a ona na mě dováděla a hodně přirážela! „ Ty jsi ale kanec“, řekla. Pořád jsem musel myslet na to, že jsem měl mít včera se svou přítelkyní svatbu, místo toho jsem byl násilím držen u dvou zvrhlých ženských! „Včera jsi měl mít broučku svatbu, místo toho si teď u mě v posteli, udělám z tebe poslušného otroka “, řekla Zuzka a najednou mi začala rukama štípat bradavky a začala mě líbat po celém těle. Myslel jsem, že to nepřežiji, bylo to hodně bolestivé, hodně to bolelo. Jenže v tu chvíli jsem uslyšel venku houkat policejní auta, Zuzka neváhala, přestala, oblékla se a se Šárkou začali být hodně nervózní. Bohužel, nebyly to policejní auta, ale hasiči, někde hořelo. Už jsem byl docela smířen s tím, že mě nikdo nezachrání. Jen jsem uslyšel, jak se ony 2 na chodbě hádají, zaslechl jsem něco ve smyslu, že když zůstanu u Zuzany, tak mě Policie stejně najde, protože má přítelkyně znala dost dobře Zuzanu. To už Šárka neváhala zvala s kabelky injekci a šla s tím ke mně. Ptal jsem se jí co chce dělat! „ Zmlkni ty prase!“ Řekla přísným hlasem a udeřila mě pěstí do obličeje. 

Když už jsem byl vzhůru byl jsem znovu ve vězení, jen s tím rozdílem, že jsem nebyl v poutech a ve vězení byla sprcha a záchod, pořád jsem nechápal tuhle trapnou hru a navíc se mi naskytla příležitost utéct, nebyl jsem svázán a ruce i nohy jsem měl volné. Měl jsem jen na talíři suchou rýži, bylo už 23.5 a já pořádně nic nejedl! Když přišla za mnou Šárka do cely, dala mi tam hadru a kýbl s vodou a řekla: „ Umyj tu zem, ty prase, večer zažiješ tvrdé a kruté mučení!“ Musel jsem to udělat, nic mi nezbývalo, ani jsem nevěděl, jak jsou ozbrojené! Bylo už devět hodin večer a přišla za mnou Šárka s nabitou zbraní, odemkla celu a mířila na mě, chtěla se jen tak pojistit, abych neudělal nějakou hloupost. A co následovalo pak? Netřeba popisovat, byl jsem uprostřed cely spoután, každá ruka tvrdě spoutaná do každého koutu do vrchu a nohy spoutané taky. Jen s tím rozdílem, že jsem byl u Šárky, kde má víc věcí na mučení, protože je to profesionální domina! Vzala vosk a začala mi to lít po celém těle, kde jsem měl červené rány a aby toho nebylo málo, vzala roubík, dala mi ho a začala mě fackovat a bít! „ Jsi jen méněcenná nula, která to nikam nedotáhne!“ řekla. Pořád jsem musel myslet na to, že jsem měl mít svatbu, místo toho jsem trčel v téhle díře. Když odešla z cely, konečně jsem měl klid, ale jen chvíli. V jedenáct hodin večer za mnou přišla Petra, byla jen v červených kalhotkách, odemkla celu a následně zamkla, abych nikam neutekl, ale to bylo zbytečné. Rukama mi začala štípat bradavky a taky penis, už jsem to ani nevnímal a modlil se ať tohle utrpení už skončí.  „ Včera jsem s tebou měla sex, jsem těhotná, jak pak to asi vysvětlíš své přítelkyni Petře?“ Byl jsem v šoku. Domluvila a začala mi ho honit, jenže jsem se neudělal, neměla u sebe viagru, naštěstí.“Všichni tě hledají a ty jsi semnou zalezlý v téhle díře“, dodala posměšně a odkráčela zpět, šla spát. Zato já musel spát ve stoje a navíc v nepohodlných poutech. Byl to pro mě horor. 

Bylo už 24.5. byl jsem neskutečně vysílený a zesláblý, každý den na jídlo od 20.5 jsem dostával jen suchou rýži 2x denně a jen jednou za den napít. Ráno mě probudily obě dvě holky a Šárka řekla: „ Stávej ty prase“ Odpoutaly mě od pout a odvlekli do Šárčiny ložnice, kde se to hemžilo jen erotickými pomůckami. Byl už jsem tak vysílený, že jsem se už ani nezmohl na útěk. Šárka mě spoutala k posteli a dala mi facku! „ Chce si tu s tebou užít Zuzka, tak nezlob, nebo tě tu na mojí posteli umučím k smrti“ řekla vražedným pohledem domina Šárka. Šárka mi oddělala na pusy roubík, dala nějakou silnou viagru, nasadila mi zpět roubík a odešla z pokoje. Jenže to už za několik minut za mnou do pokoje vstoupila Zuzka, byla ve svatebních šatech a řekla: „ Jsem tvoje nevěsta, broučku“. Všimla si, jak můj penis se zvětšuje do obrovských rozměrů, nemohl jsem za to, byl jsem donucen spolknout viagru. Jenže to Zuzka neváhala, svlékla se, byla celá nahá a začala na mě dovádět, skákat, prostě to semnou dělala přes 3 hodiny, hodně vzdychala a já se nezmohl ani na slovo, protože jsem měl roubík v pusy! Při sexu mi hodně mačkala bradavky a taky nadávala. „ Jsi ten největší gauner na světe“ řekla a následně mi dala pár facek. Když už se udělala, tak se oblékla a šla si lehnout do vedlejšího pokoje, protože viděla, jak já už jsem vysílený a jak jsem po sexu usnul. Bylo to hodně nepříjemné v poutech.

Když jsem se znovu probudil byl jsem znovu a opět spoután ve vězení. Na tohle jsem si už pomalu začínal zvykat. Uviděl jsem Šárku, jak otvírá celu a jde za mnou a dost tvrdě a ostře mi zmáčkne penis rukou, kterou měla v rukavici a řekne: „ Nikdo tě tu hledat nebude ty prase! Přeji dobrou noc, užij si to tu s krysami!“ Dodala posměšně a odešla. 

Už bylo 25.5, od svatby uplynulo už 5 dní a já začínal mít už deprese! Ráno mě probudily jak houkalo hned několik policejních vozů, u jejich domu. Bylo jen otázkou času, kdy je Policie najde. Nicméně je policie dopadla, jak se snažili utéct zadním vchodem. Ten jejich plán, držet mě u profesionální dominy Šárky, byl docela promyšlený, kdybych byl u Zuzky policie by mě už dávno našla. A taky musím poděkovat mojí přítelkyni Petře, kdybych jí neřekl o zvrhlé Zuzaně, kdo ví, jak by mě policie hledala dlouho.