Únos na na cyklostezce!

12.03.2017 20:56

Byl pěkný zářijový horký den a tak jsem se svojí přítelkyní rozhodl, že se s ní půjdu koupat na šterkáč k vodě. Na třetí týden v září bylo docela horko, teplota okolo 28 stupňů, nádherné babí léto. Byla středa, ale nám to nevadilo, měli jsme 2 týdny dovolenou, takže jsme nemuseli jít do práce, prostě jsme měli volno. Se svojí přítelkyní se Zuzkou jsem se seznámil před třemi lety práci, je o rok mladší, jak já a taky dost žárlivá. Zrovna jsme si sbalili věci a jeli se na kole koupat na ten štěrkáč. Na koupališti by bylo plno lidí a to by nám vadilo. Před námi na cyklostezce jeli na kolečkových bruslích 2 pěkné modrooké blondýnky, musel jsem trochu přibrzdit, abych je nepřejel. „ Kam to koukáš, miláčku?“, řekla Zuzka. Ano, díval jsem se jim na zadek, každý chlap se občas někdy podívá. Holky se jen usmívaly a my jeli dál, až jsme nakonec dojeli na ten štěrkáč. Nikdo tam nebyl a to bylo 15:00. Za to tam bylo hodně ryb. Odložili jsme si věci a šli si zaplavat, voda byla dost dobrá, pěkně prohřátá, protože na ni celý den svítilo slunce a i v noci nebývala zima. Zrovna jsme byli spolu ve vodě a plavali spolu do hloubky. Koupali jsme se 20 minut a po 20 minutách přítelkyně vylezla z vody a šla si lehnout na deku do stínu, protože jí to slunce unavilo. Já zůstal zatím ve vodě a užíval si volna. Když jsem se asi po deseti minutách vrátil na deku, tak má přítelkyně tam nebyla, jen jsem na dece uviděl její červené plavky, bylo mi to trochu divný, tak jsem se šel po ní podívat. Kousek od vody jsem nahoře uviděl bílou dodávku, tak jsem se k ní rozeběhl. Když už jsem byl u dodávky v tom mě někdo ostrým předmětem zezadu někdo pořádně praštil do hlavy a já omdlel.

Když jsem se po několika minutách probudil, byl jsem v dodávce, měl jsem za zády spoutané pouty ruce a vedle mě seděli dvě starší ženy okolo čtyřiceti let. Naproti mně seděla přítelkyně, taky byla v poutech, byla nahá a navíc měla přes celou hlavu přetáhnutý černý igelit, takže nic neviděla. Když jsem se jich ptal, proč to dělají a unášejí nás, tak mi odpověděli: „ To víš, hledáme mladé páry na převýchovu a k tvrdé disciplíně“, řekla jedna z nich. Když jsem se pokoušel řvát o pomoc, jedna z nich mi nalila do kapesníku chloroform a uspala mě s tím, takže jsem už vůbec neměl přehled a nevnímal co se děje.

Nevím, za jak dlouho jsem se probudil, ale byl jsem dost v nepříjemné situaci, ležel jsem na posteli, celý zabalený do fólie, takže jsem se vůbec nemohl hnout a naproti mně byla ke kříži spoutaná má přítelkyně. Za malou chvíli do místnosti přišla jedna mladá holka, zrzka ve věku okolo dvaceti pěti let a škodolibě nás přivítala: „ Přeji hezký den, otroci!“, dodala posměšně a navíc se v tom i vyžívala. Zrzka ze skříně vzala masážní vibrátor Power Akuwand a několikrát mi tím dráždila moje přirození a dělala mi s tím nucené orgasmy. Dráždění mých koulí bylo dost intenzivní a nepříjemné! „ Tak tohle tvůj přítel nikdy doma nezažil, viď mrcho?“ řekla zrzka. Za malou chvíli do místnosti přišli dvě starší holky a jedna z nich mi řekla: „ Je na čase se vykoupat, ty prase!“ Ty dvě jsem poznával, seděl jsem s nimi v bílé dodávce, když nás unášeli. Holky mě nakonec od fólie rozbalili a navlekli mi svěrací kazajku, kdybych si to náhodou nechtěl obléct, jedna z nich na mě mířila revolverem, který měla schovaný pod kabelkou. Holky mě nakonec odvlekli do koupelny. „ Tak a teď tam vlezeš ty prase“, řekla jedna ze starších holek. Vlezl jsem do koupelny a jedna z nich mi svázala provazem koule za sprchovou hlavici, to prý proto, abych nikam neutekl. „ Pěkně poděkuj, zmetku!“ Poděkoval jsem, nic jiného mi nezbývalo. Jedna ze starších holek dala do pračky své špinavé prádlo a zapnula pračku. „ Chceme, aby byl náš otrok čistotný a choval se k nám s úctou“, dodala posměšně jedna ze starších holek a odešla. Mě nezbývalo nic jiného, než jen čekat než pračka dopere a vydržet to se svázanými kouli. Nejhorší bylo, když začala téct špinavá voda a já nemohl nikam uhnout. Se svěrací kazajkou na sobě a pevně svázanými nohy neuděláte nic. Asi po hodině přišla do koupelny zrzka s mojí přítelkyní. Byla spoutaná za zady a přes hlavu měla opět přetáhnutý černý igelit. Zrzka jí ho sundala a řekla: „ Aspoň uvidíš, jak tvůj přítel teď trpí, ty mrcho!“ Z koupelny jí hned odvedla. Za malou chvíli přišla Zrzka do koupelny zase a poslala mi provokativně pusu a řekla: „ Aspoň si tu užiješ tu koupel, ty prase!“. Pračka měla prát ještě hodinu, takže tu hodinu jsem to musel ještě vydržet.

Po hodině do koupelny přišla jedna ze starších dam a rozvázala mi koule, které jsem měl svázané za sprchovou hlavici, cítil jsem obrovskou úlevu. „ Tak a teď pěkně vstaneme, otroku!“, řekla přísným hlasem. Sundala mi svěrací kazajku a ruce mi za záda spoutala pouty. Kolem pasu a na koule mi dala mužský pás cudnosti My- steel a odvedla mě do nějaké místnosti, řekla, že mě čeká velké překvapení. „ Čeká tě samotka, tvá přítelkyně už tam je“, řekla. Odvedla mě do místnosti, kde byli dvě klece, má přítelkyně už v kleci v poutech byla a mě čekal stejný osud. „ Vzrušuje mě ten pocit, když máme v kleci a v poutech mladé páry“, řekla jedna ze starších dam. Zhasnula světla a odešla. Se svojí přítelkyní jsem vůbec nemohl mluvit, protože jsme oba dva měli ústa přelepené lepicí páskou.

Uběhl už jeden den a my byli v poutech a v malé kleci nedobrovolně už mě boleli celé záda. Ráno nás pozdravila mladá zrzka Andrea a nabídla nám snídani, prý je to vězeňská strava. Nakrmila nás, potom nám zpět přelepila ústa lepicí páskou a řekla: „ Tvého přítele si dneska půjčím, to víš, potřebuji se povozit“. Andrea mě nakonec odvedla z klece ven na zahradu a venku byl nachystaný pro ni kočár. Spoutala mě k němu a řekla, abych s ní jel deset koleček kolem jejich domů a že prý mám na to jen čtyři minuty a když to nestihnu, mou přítelkyni bude čekat tvrdý výprask. Nestihl jsem to, odpoutala mě od kočáru a odvedla zpátky v poutech do klece. Za to z klece odvedla mou přítelkyni a přehnula jí přes stůl a šlehala jí bičem přes zadek o sto šest. „ Pěkně poděkuj své paní“, řekla Andrea. Poděkovala a znovu jí zamkla do klece. Už se blížil večer a my znovu trčeli na samotce v poutech a v kleci.

Druhý den ráno přišla Andrea, zrzka k mojí přítelkyni a řekla: „ Tak jak často si ho tvůj přítel umývá?“, dodala posměšně. Andrea odemkla klec a odvedla mě do koupelny, kde byl sprchový kout. Sundala mi mužský pás cudnosti my-steel, svlékla se, pustila vodu a začala mi ho umývat a dělat milking. „ Škoda, že tohle nevidí, tvá přítelkyně“ a začala se v tom vyžívat, měl jsem za zády spoutané ruce pouty a byl nahý, ona byla v plavkách. Až skončila, tak mi nasadila mužský pás cudnosti my-stell a odvedla mě do místnosti, kde byla má přítelkyně v kleci. Poručila mi, ať si lehnu na stůl a kolem stolu mi dole spoutala opět ruce pouty. Sedla si na můj obličej a začala mě dusit zadkem a řekla: „ Tomu se říká facesitting“, zlato. Už jsem se nemohl nadechnout, vrtěl jsem se v poutech a házel nohama. Na chvíli se zvedla, abych se mohl nadechnout a znovu pokračovala v dušení. „ Možná, že tvého přítele dnes udusím“, řekla Andrea mé přítelkyni, která byla v poutech v kleci. Mou přítelkyni to rozrušilo a snažila se z klece dostat, ale marně. Nechala mě nadechnout jen na pár vteřin a dusila svým těžkým zadkem, který měla v plavkách. A opakovala to po sobě několikrát, až mi už docházel kyslík a já měl už toho plné zuby a modlil se, ať tohle utrpení už skončí. Po patnácti minutách ze mě slezla a poručila mi, ať jdu zpátky do klece, poslechnul jsem, nic jiného mi totiž nezbývalo. Už byl večer a ona zhasla světla, popřála nám zase škodolibě dobrou noc, ale zapomněla mi zamknout klec. Měl jsem sice za zády spoutané ruce v poutech, ale z klece se mi podařilo hravě dostat a taky vzít ze šuplíku klíč, takže jsem se osvobodil a osvobodil jsem i mojí přítelkyni, která byla v poutech a zamčená v kleci. Nakonec se nám v noci podařilo z domu dostat, najít svoje oblečení a z domu jsme utíkali, jak o život.

Tři dny jsme byli drženi proti své vlastní vůli, kde nás drželi tři neznámé ženy, které nás unesli. Má přítelkyně se z toho dostávala těžko, ale časem na to už zapomněla.